четвер, 7 лютого 2019 р.

Педагогічний портрет





Перед  тим, як зробити дитину розумною та кмітливою, зробіть її здоровою
Жан Жак Руссо         
                                                         

Учитель – важливе і хвилююче слово у житті кожної  дитини, адже він є наставником, помічником, другом, творчим партнером. Педагог допомагає дитині пізнавати багатосторонній світ, вкладаючи в її серце частинку своєї душі і  збагачуючи її життя власним досвідом.
Саме такі принципи і якості вчителя я наслідую у своїй педагогічній практиці. Навчаючи школярів, використовую різні методи і форми згідно вікових категорій дітей та їх можливостей.
 Головним завданням у процесі навчання для мене є створення ситуації довіри, в якій школяр зможе розкрити свої творчі здібності, реалізувати себе, залучення  здобувачів освіти до пошукової роботи, створення проектів, заохочення до отримання нових знань.
Часто на уроках використовую ігрові форми навчання, адже вони найефективніше забезпечують емоційний комфорт, запалюють вогник допитливості та зацікавлення до предмета. Граючись, школярі вчаться вирішувати покладені перед ними проблемні завдання, узагальнювати, мислити креативно. Також  приділяю велику  увагу роботі в парах та групах.
У своїй педагогічній діяльності керуюся правилом « Учитель живе до тих пір, поки він вчиться, як тільки він перестане вчитись, у ньому помирає вчитель»
Тому, розуміючи виклики сьогодення,  роль навчального предмета у формуванні компетентностей школярів, намагаюся опановувати нові технології навчання, шукати і підбирати оптимальні форми та методи для реалізації головних цілей вивчення « Основ здоров’я» у сучасному  світі.
У  суспільстві життя й здоров’я людини визначаються як найвищі людські цінності. Батьків і педагогів сьогодні надзвичайно хвилює питання здоров’я дітей. Адже, на жаль, несприятливі соціально-економічні умови сучасної України, важка екологічна ситуація, інформаційне перенасичення  освітнього  процесу викликають тенденції до погіршення здоров’я дітей.
         За даними статистики майже 90% дітей мають відхилення у здоров’ї, а більше 50% - незадовільну фізичну підготовку.  Я  вважаю, що нашій державі необхідне покоління з високим рівнем освіченості, культури і здоров’я, здатне сприймати загальнолюдські цінності, творчо, продуктивно  діяти в будь-якій галузі соціальної практики.
Разом з тим, враховуючи існуючу тенденцію погіршення стану здоров’я дітей, перед учителями ставляться першочергові завдання:  
-         організувати освітній процес на засадах збереження здоров я ,
-         розвивати професіоналізм педагогів щодо формування основ здорового способу життя та культури здоров я.
Тому метою своєї освітньої діяльності вважаю - збереження і підвищення рівня здоров’я школярів, формування здорового способу життя, готовності до подолання труднощів у  житті.
Мета  моєї діяльності реалізується через наступні завдання:
-     формування у школярів знання про здоров'я і безпеку, здоровий і безпечний спосіб життя ( на прикладі власного досвіду):
-      розвиток  життєво необхідних умінь та навичок, вміння використовувати їх в освітній та повсякденній діяльності;
-       мотивувати дбайлие ставлення до власного здоров'я,  вдосконалення фізичної, соціальної, психічної і духовної складових здоров'я;
-      усвідомлення  цінності життя і здоров'я:
-      підготовка  до забезпечення власної безпеки та безпеки інших людей у надзвичайних ситуаціях.
Результативність своєї роботи бачу у досягненнях школярів у міських конкурсах ( 2017 – 2018 н.р.):
                    
Гевка Олег
Конкурс «Ми за здорове харчування» II місце
Павелко Анастасія
Конкурс малюнка « Охорона праці очима дітей» I місце

2018-2019 н.р.

Касперська Уляна
Конкурс «Ми за здорове харчування» I місце
Мацьків Ангеліна
Конкурс «Ми за здорове харчування» III місце
Павелко Анастасія
Конкурс «Ми за здорове харчування» III місце

На мою думку, потрібно формувати культуру здорового способу життя школярів у навчальний і позаурочний час. Разом із здобувачами освіти ми розробляємо сценарії , активно беремо участь у спортивних святах та конкурсах:
·         "Веселі старти" ;
·         "Козацькі забави" ;
·         спортивні змагання, присвячені Дню захисника Вітчизни .
Під час проведення таких заходів у школярів формується:
-       ставлення до власного здоров’я як до найвищої соціальної цінності,
-      загальна фізична працездатність,
-      навички співробітництва, ефективного спілкування,
-       відчуття прекрасного у житті, природі, мистецтві;
-      здатність до саморегуляції та самовиховання.
 Отже, формування у школярів здорового способу життя та  корисних звичок, а також свідомого ставлення до власного здоров'я і рівня фізичної підготовки, є найголовнішим моїм педагогічним та  соціальним завданням .


Немає коментарів:

Дописати коментар

Дозвілля

Екскурсія на скелі Довбуша Екскурсія на озеро Синевир Новорічне свято у ТРЦ "Панорама-Plaza" ...